Merhaba,

Bende burun ameliyatı oldum. Kimi doktor gerek yok kimisi gerek var dedi. En sonunda dayanamayıp oldum. İlk 6 ay süperdi. Ancak burun yavaş yavaş eski haline döndü. Yapan doktora sorduğumda bazen vücüt eski haline dönebiliyor dedi ve XL gömlek giymeyeceksin demişti. Şimdi eskiye göre bir tık daha iyi ama tekrar asla ameliyat olmam. Narkozdan sonra uyandığında nefes alamama (burnunda tampon olduğu için) daha kötü yapıyor insanı. Kısacası tavsiye etmem. Heleki 3-5 tane doktor gerek yok dediyse gerek yoktur.