Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Burnundan nefes alamayanların tek sorunu burun eğriliği değil.burun içi et konkalar şişse nefes almada sorun yaşarsınız ve ağzınız acık yatarsınız ayrıca burun içi yapışıklık varsada yine aynı sorunlar yaşanır nefes alamazsınız ben burun eti ameliyatı ve yapışıklık ameliyatı oldum geçenlerde hiç bir ameliyat basit değildir bunu unutmayın halen burnum acıyor