10 yıldır aynı problemi çekiyorum, burnumdan nefes alamıyorum ve geceleri ağzım açık uyuyorum. Ameliyat olanların yorumlarına bakıyorum insanlar yeniden doğdum diyor. Ben ise ameliyattan çekindiğim için maalesef ameliyat olmadım.