Konu
R10 Yine 2. Sırada
10-03-2018, 14:56:36
#11
Djstation
Bir dalgalanma var aslında günlerdir illaki r10 yerine gelecekdir bence. Bazı durumlarda demekki otorite falan da işe yaramıyor.