Merhaba,
İkinci el Iphone X alacağım fakat aklıma takılan sorular var. Cevaplarsanız sevinirim.
1) İkinci el ürün satış sözleşmesi ile haklarımı garanti altına alabilir miyim?
2) Ücreti nakit olarak vermek mi daha mantıklı yoksa havale yaparak elde belge olması mı mantıklı?
Ek olarak nelere dikkat etmem gerektiğini yazabilirseniz çok sevinirim.
Teşekkürler.