yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yaböyle bir konu açmak doğru yanlıştır bilmem ama gerçekten kötüye gidiyor gün geçtikce durduramıyorum kendimi çünkü. Son 1 yılda yaklaşık 25 kilo aldım ve öyle hastalıktan falan değil yani ne yesem yarıyor durumu değil hakkaten çok fazla yiyorum. Yemek,tatlı,abur cubur . . Defalarca o diyeti bu diyeti denedim bazısıyla verdim aldım daha beter oldu şu son bir ayda ha bitirdim ha biircem ha diyetisyene gideyim ha gitcem bir türlü olmuyor bi gün mutlu oluyorum boşver ya ye diyorum ertesi gün mutsuz oluyorum yiyim mutlu olıym derecesinde yani. Kendimi bildim bileli yemeyi severim ama yani 4 yıl önce 73 kilo iken şuan 112 kilodayım. Ve bu durum asında cebimi de zorlamaya başladı öyle ki yemek için yani normal ev ihtiyaçları dışında ayrıca yemek için günde minimum 30 lira çıkıyor ve genelde 50 lirayı buluyor. Önceden bu durum çok koymuyordu farklı bir işten iyi bir ek gelirim vardı ama onu da bıraktım bakıyorum maaşın yarısından fazlasını yemeğe öder hale geldim. ( işyerinde öğlen evde akşam yemek olmasına ve onları da yememe rağmen )Nasıl başlıcam ne yapıcam bir türlü anlayamadım yani size en basitinden şöyle örnek vereyim yine yarına niyetlenerek insalah diyete baslıcam diye akşam künefe ve sütlaç söyledim şunları da yiyeyim de öyle başlayayım diye. Yani ayın 30 gününün 20 günü evde yemek yediğim halde dışardan ya yemek ya tatlı söyluyorum tatlı soylesem dahi çayın yanında extra abur cubur. Lanet olsun durduramıyorum kendimi. Geçen sene ki resmime bir de şimdiki halime bakıyorum ne yapmışım böyle kendime diyorum. Yani bu şekilde yemeğe düşkün ama bir anda yemekle bağını koparmış arkadaşlar var mıdır acaba ? Psikologa mı gitmem lazım acaba diye bile düşünmeye başladım.Normalde çevremdekiler kilo almışsın ama 112 diyince inanmıyorlar göstermıyorsun dıye ama tartıya cıkınca oyle yazıyor ıste ve bende hıssedıyorum cunku bı cok elbısem olmamya başladı artık. bu arada boy 1,78
Tamamen kendin ile alaklaı bir durum hocam.. Şöyleki;
Geçen sene tam 9 gün yemek yemedim.. İlk iki gün 2 tane kremalı bisküvi yedim.gerisinde hiç yemek yemedim..4. gün yemekten tiksinmeye başlıyorsun.yemek görünce "insanlar hasta, yemek yemek hastalık" demeye başladım.. 9. güne geldim, uyumaya çalışıyorum, aklıma, son 3 gün tuvalete bile gitmediğim geldi.bişey yokki midede Kalktım, zorla gecenin bir yarısı gece açık kebabçıya girdim.Tiksine tiksine zorla yedim. Belli bir zaman sonra yememek bile hastalık..psikolojik olarak vücut beyni kandırıyor..
Kendinizi kontrol etmeye çalışın, az kalorili şeyler yiyin. Yada kestirmeden PLATONİK AŞIK OLUN, ZAYIFLARSIN