evet bayağı araştırdım ikisindende sadece birine girebiliyorum hem lisans kpss b hemde lise kpss ye giremiyorum
Lise yada Lisans Kpss Bye girerken sadece birinden birini tercih edebiliyoruz. Tabiki lise kpss zorluk açısından Lisans KPSS Bye göre daha kolaydır
Siz son sınıf lisans öğrencisi olsaydınız hangisine girerdiniz neden?
Lise kpssden mi yoksa lisans kpss bden mi daha fazla kadro olur. Merkezi yada açıktan alım hangisinde avantajlı olur ?
Lise kpssye girdikten sonra hemen mezuniyet projemi vererek mezun olsam benim için sorun olur mu yada üniversite mezunu açıktan alım ilanlarına başvururken lise kpss puanım olması avantajmıdır?
Lise KPSS puanı ile ilerde mezun olsan dahi lisans alımlarına başvuramazsınız.
Lise KPSS tabii ki daha kolay ancak maaş ve iş kalite standartları lisans kadrolarda daha daha iyi. Lisans KPSS senin için çok zor olacak. Ancak lise KPSS ile meslek lisesi mezunu olmadığın için 95 te alsan hizmetli olacaksın.
Lisans KPSS ye iyi çalış 80 üstü almaya bak.