xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet bayağı araştırdım ikisindende sadece birine girebiliyorum hem lisans kpss b hemde lise kpss ye giremiyorum
Lise yada Lisans Kpss B’ye girerken sadece birinden birini tercih edebiliyoruz. Tabiki lise kpss zorluk açısından Lisans KPSS B’ye göre daha kolaydır… Siz son sınıf lisans öğrencisi olsaydınız hangisine girerdiniz neden?


Lise kpss’den mi yoksa lisans kpss b’den mi daha fazla kadro olur. Merkezi yada açıktan alım hangisinde avantajlı olur ?

Lise kpss’ye girdikten sonra hemen mezuniyet projemi vererek mezun olsam benim için sorun olur mu yada üniversite mezunu açıktan alım ilanlarına başvururken lise kpss puanım olması avantajmıdır?
Lise KPSS puanı ile ilerde mezun olsan dahi lisans alımlarına başvuramazsınız.
Lise KPSS tabii ki daha kolay ancak maaş ve iş kalite standartları lisans kadrolarda daha daha iyi. Lisans KPSS senin için çok zor olacak. Ancak lise KPSS ile meslek lisesi mezunu olmadığın için 95 te alsan hizmetli olacaksın.
Lisans KPSS ye iyi çalış 80 üstü almaya bak.