planlı bozulma bu ama birçoğumuz yeni yeni öğrenmeye başladı bu dalavereleri. adamlar da haklı, ne desek boş. 20 yıl bir bilgisayarı kullanacaklarına yavaşlatalım yenisini alsınlar derdine düşüyorlar