Arkadaşlar merhaba.
Geçen yaz ayın çalıştığım iş yerinin şantiyesinde iş kazası geçirdim. Elektrik çarpması sonucu sol omuzumda travmaya bağlı çıkma,bağların kopması vs kırık gibi durumlar oluştu. Yaklaşık 6 aydır da raporluyum. Fizik tedaviye devam etmekteyim fakat kolum henüz açıklığa kavuşamadı,halen sinir bozucu derecede hareketlerim kısıtlı. İşverenim sağolsun hiçbir şekilde destek çıkmadı. Şikayetçi olduğum vakit ise 6 aydır aramayan kişiler beni aradı. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar,nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında bilgi verirse sevinirim. Ocak ortasında raporum bitiyor. Maluliyetin belirlenmesi vs süreçleri hakkında bilgi ihtiyacım var açıkcası.
babamda aynı yollardan geçti sol eli press te kaldı sol elini kullanamıyor , dava aç hocam hiç bir şekilde duruşunu bozma!! sgk da ki işlemleri yaklaşık 1 yıl sürdü sıkıntılı vakitler olduğu için hep unutmaya çalıştım, sanırım işede yaradı o yüzden aklımda hiçbir şey kalmadı hocam, dava 3 yıl sürdü 6 haneli bir tazminat alacağız,