asimetrik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba.
Geçen yaz ayın çalıştığım iş yerinin şantiyesinde iş kazası geçirdim. Elektrik çarpması sonucu sol omuzumda travmaya bağlı çıkma,bağların kopması vs kırık gibi durumlar oluştu. Yaklaşık 6 aydır da raporluyum. Fizik tedaviye devam etmekteyim fakat kolum henüz açıklığa kavuşamadı,halen sinir bozucu derecede hareketlerim kısıtlı. İşverenim sağolsun hiçbir şekilde destek çıkmadı. Şikayetçi olduğum vakit ise 6 aydır aramayan kişiler beni aradı. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar,nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında bilgi verirse sevinirim. Ocak ortasında raporum bitiyor. Maluliyetin belirlenmesi vs süreçleri hakkında bilgi ihtiyacım var açıkcası.
Şikayetçi olmak için 6 ay beklediniz mi? Yaralanma sonrası raporunuzu alıp sadece tedaviye geçtiniz ve 6 aydır ilgilenen olmadığı için 6 ay bekledikten sonra dava açarsanız hiçbir şey olmaz. Kazadan hemen sonra haklarınızı talep etmeniz için sanırım geçerli süre 15 gündü. Bu sene seçmeli dersim İş sağlığı ve güvenliği olduğu için oradan biliyorum.