Selamlar, arkadaşlar biliyorsunuz ki biz webmasterler yeri geliyor 12 saat pc başında oturarak geçiriyoruz. Benim artık oturmaktan kaba etim gece ağrımaya başladı. Yeni bir sandalye alacağım artı olarak birde ortopediye görüneyim diyorum. Sizde de böyle fiziksel sorunlar oluyor mu?
Çok bişiy olmaz, benim gibi bir kaç sene sonra varikosel ameliyatı geçirirsin

sana tavsiyem spor yap, hiç birşey yapamıyorsan haftada bir kez yüzmeni tavsiye ederim.