Eticaret sitelerine Etbis e kayıt zorunluluğu getirildi
http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...20170811-7.htm
Ben kendi web sitemde firmalara banner reklam satıyorum hizmeti banner şeklinde internet üzerinde sunuyorum fakat satışlar siparişler telefonla oluyor yada yüzyüze web sitemde tıkla satın al sipariş ver gibi bir link yok,
telefonla sipariş alıyorum banka hesap no veriyorum fatutasını kargoluyorum Etbise kayıt zorunluluğum olup olmadığı konusuna emin olamadık, sizin bu konudaki düşünceniz nedir ? size kayıt zorunluluğum var mı tebliğe göre
etibse kayıt olmam gerekirse Ticaret odası kaydı gerekcek kayı ücreti ve her yıl aidat var
bu konuda araştırma yapan kayıt olan varmı ?