2,5 aydır bi yerde çalışıyorum, ilk 1 ay deneme süresi diye sigorta yapılmadı ama 1 ayın sonunda sigortan başladı dediler fakat e-devlete girdiğimde gözükmüyor sigortam. geçen gün özele gittim orada da gözükmedi sigortam. bazıları 2-3 ay sürer yansıması diyor ama geçmiş sigortalarım o kadar uzun sürmemişti... sigortam var mı yok mu kesin olarak öğrenme şansım var mı e devlet dışında ?