Arkadaşlar, en hoşuma gitmeyen durumdur bu, aradığım bilgiye ulaşamıyorum...
Şöyle kestirmeden sorayım,
Şahıs Firmasında açılışımı yaparken E-Fatura ile başlamak istiyorum.
Ayda 20-30 fatura keseceğim. Ama kağıt faturada farklı kişilere kargo ile ulaştırmak gerekeceği için, e-fatura ile başlamak maliyetimi düşürür gibi görünüyor.
Ama aklımın almadığı şu, forumlarda yazılana göre e-fatura sistemine dahil olmayan kişilere kağıt fatura kesmek zorundasınız diyorlar.
Ama e-fatura kesiyorsan ve kağıt fatura kesmiyorsan, burada bir takılma söz konusu oluyor.
Birebir soruma cevap gelebilmesi adına, sorum şudur:
E-Fatura kesiyorum, faturasını kestiğim firma Kağıt fatura kullanıyor. PDF olarak gönderim yapıldığı zaman, kağıt fatura kullanan firma, PDF çıktısını alarak aynı şekilde kullanabiliyor mu? Yani bende zaten kağıt fatura olmayacak, ikisini birden zorunlu kullanayım saçmalıktan öteye gitmez haliyle, ne anladık e-faturadan o zaman.
Kağıt Fatura kesen firma, benim E-Faturamı PDF den çıktısını alıp istediği şekilde kullanabilir mi?