Cevaplar icin tesekkür ederim.
Bu konuda kimseyle muhatap olmanıza gerek yok. Eğer ki DHL, TNT, Fedex gibi firmalarla sokarsanız kendileri elleriyle gümrük yetkililerine götürüp "al abicim" diyor ve size gün kaybettiriyor. PTT ile gelmesini sağlarsanız, size soru bile sormadan gümrük vergilerini uygulayıp kapınıza getiriyorlar. Kapıda gümrük parasını ödeyip teslim alıyorsunuz.
Bitmain de yollama opsiyonlari arasinda tam da bahsettiginiz 3 (TNT yi UPS olarak degistirisek) sirket var. Bu isi PTT üzerinden yürütürseniz tavsiyesi genel bir tavisyemiydi yoksa PTT yi kullanmanin bir yolu /tiyosu varmi?
Düzeleme: Soru niteligini kaybetti. Yeni teslimat adresi eklerken listede Türkiyeyi bulamamak, degil PTT yi Cinden Türkiyeye direkt bir kargolamayi zaten imkansiz hale getirdi.