Bu konuda kimseyle muhatap olmanıza gerek yok. Eğer ki DHL, TNT, Fedex gibi firmalarla sokarsanız kendileri elleriyle gümrük yetkililerine götürüp "al abicim" diyor ve size gün kaybettiriyor. PTT ile gelmesini sağlarsanız, size soru bile sormadan gümrük vergilerini uygulayıp kapınıza getiriyorlar. Kapıda gümrük parasını ödeyip teslim alıyorsunuz.