Merhaba,
20 yaşındayım bir şahıs firması kurmayı düşünüyorum.Devlet 29 yaşından ufak ilk defa şirket kuracak gençlere sanırım vergiden muaf tutuyormuş.Aylık sabit bir gelirim yok bazı aylar hiç gelirim olmuyor bazı aylar 1k kazanıyorum bazı aylar 10k kazanıyorum.Vergi vererek 5 kuruş para kazanamam.Hesap yapıyorum aylık 10k kazanmadığım sürece hep - ye düşüyor.Bu devlet bizim girişimci olmamızı mı istiyor yoksa Kıbrıs'a kaçmamızı mı? Yoksa Malta mı

Bu konuyla ilgili bilgisi olan,yapmış olan var mı?