Merhaba,


Sanallaştırma yapacaksanız ssd yerine sas almanızı tavsiye ederim hele raid 0 yapacaksanız bence kesinlikle sas almalısınız. Bunun dışında dl380 güzel bir sunucudur. İnternet üzerinden güncelleştirmelerini indirmeyi unutmayınız. Sunucu üzerinde b320i raid kartı var demişsiniz. Bu sunucular üzerinde genel p410 raid kartı vardı diye hatırlıyorum bu pilli ve cache bellekli bir kart olmalıdır uygun olur diye düşünüyorum. b320i raid 0 ve raid 1 dışında raid yapamazsınız raid 5 desteklemez ve çokta sağlıklı bir raid değildir bir çok kesintide raidi unuttuğunu görmüşlüğüm vardır. Ek olarak b320de raid yapmak için internetten driver indirmelisiniz driver olmadan kurulum gerçekleştirmez. Disklere GPT Temizliği yapmalısınız kurulum için Gparted gibi bir cd yardımı ile. p410 Konusunda gerçekten emin değilim araştırmadan almayın aklımda kalan bu.