Selamlar, ilk defa doğalgaz ile ısınacağız bu kış kısmetse

inceliklerini okudum, petekler kapanmayacak; gereksiz petekler çalışmayacak vs
Sadece merak ettiğim şu, kaç derece de kullanıma ne kadar fatura geliyor/geliyordu?
Yoğuşmalı kombi kullanıyorum, 36 derece de kullanırsak ne kadar gelir? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Evde rahat rahat dolaşıp sonra şok olmak istemiyorum
Bilgiler eksik oldu haklısınız, şuan tekirdağ'da ikamet ediyorum. 3+1, 2 yıllık bina en üst kat. 120-130 metre kare diyebilirim. 2 oda hariç her yer de petekler açık durumda.