OzgurCimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar,

Kıl dönmesi olan bir arkadaşım var ve tekrarladı 4 yıl geçtikten sonra arada bir ağrı olduğunu söylüyor. Kontrol için hastaneye gittigindede (5 farkli) ameliyat olmadan bilemeyiz goremeyiz demişler. Açık ameliyat ta olabilirmiş tavsiyesi olan var mı ?

İyi çalışmalar...
hocam ameliyat olmayıp kendisine zulüm etmesin arkadaşınız, ameliyat olmasın diyenler mazoşist midir nedir anlamadım. ben 2,5 sene zulüm ettim kendime sonuç olarak ameliyat oldum ve şu an sıkıntım yok. kıl dönmesinde önemli olan ameliyat sonrasındaki süreçtir, ameliyat sonrası en az 10 gün istirahat etmeli mümkünse fazla hareket etmemeli ve sırt üstü yatmamalı. En önemlisi ise ameliyat sonrası pansumanlarını düzenli olarak titizlikle yaptırmalı ki tekrar nüksetmesin. Şu an mevsim olarakta müsait olduğu için ameliyat olmasını şiddetle tavsiye ederim yaz aylarında terleme problemi gibi etkenlerden dolayı sıkıntı yaşanabiliyor. Spinal anestezi olursa ameliyat sonrasını biraz daha kolay geçirir ayrıca. Sonuç olarak ameliyat olmasını ve takip eden günlerde de doktor tavsiyesine göre hareket etmesini öneririm.