Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle o dediğin markaların bayiliğini yaptım Bosch/siemens/profilo. O arkadaşın çok pis sallamış. Kotayı doldurmak için zararına dahi satış yaptığımız olurdu. %5 gibi bir karla satış yapılır. Bir de kotayı doldurduğunda firma sana belli bir miktar öder. Ama 2500 liralık bir dolapta bırak 1000 lirayı 500 lira bile kazanamayız. Peşin ödemelerde geliş fiyatına almanız mümkündür.
Teşekkürler bilgi için.

http://www.mediamarkt.com.tr/tr/prod...x-1165251.html

Şu dolabı 4 bin liraya verdi bayi. piyasa fiyatının 400-500 lira altı yani, sizce kendisi ne kadar kazanmıştır?

Kimsenin parasında gözüm yok, allah daha çok versin de arkadaşım bu pahalı dolaplarda 1000 lira kazanıyorlar demişti işte.