Özellikle o dediğin markaların bayiliğini yaptım Bosch/siemens/profilo. O arkadaşın çok pis sallamış. Kotayı doldurmak için zararına dahi satış yaptığımız olurdu. %5 gibi bir karla satış yapılır. Bir de kotayı doldurduğunda firma sana belli bir miktar öder. Ama 2500 liralık bir dolapta bırak 1000 lirayı 500 lira bile kazanamayız. Peşin ödemelerde geliş fiyatına almanız mümkündür.