Bayiliklerin kazanç oranı %7 - %10 diye biliyorum. Bildiğim kadarıyla yetkili bayiler çok küçük kâr oranları ile çalışıyorlar. Ancak sürümden kazanırlarsa iş biraz farklı olabilir tabii ki. Beyaz eşyacı arkadaşlarım var maalesef öyle abartılı rakamlar kazanamıyorlar. Beyaz eşya işi "taksit" demektir. Satışı gerçekleştirdiğiniz kitlenin %98'i taksit yaptırır. Bunun üzerine banka pay oranı da eklenir falan derken kısacası sanmıyorum öyle bir kazanç olacağını.