Arkadaşlar selam, bir abim "bir buzdolabından 1000 liradan fazla para kazanıyorlar, özellikle siemens ve bosch böyle çok para bırakıyor" dedi bana.

Sizce doğruluk payı nedir? Mümkün mü böyle bir şey?