Malesef bizim ülkede büyük firmalar at oynatıyor, çünkü hukuki süreç sonunda ki toplam zararı en başında ki yapması gereken ile aynı oluyor.. Müşteriye aldatmaya yönelik işlem görülüp cezayı kesseler bk böyle oyalar..
Bizim ülkede tüm operatör firmaları düpedüz halkın cebinden para götürüyor devletde görüyor kimse ellemiyor..