aynısından bende mağdur oldum, Turk Telekom ekibine baskı yaparak bağlattım, kanun var ama bazen işe yaramıyor

facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burdaki övgüler sonucunda başvuru yaptım 1 ay oldu daha bağlanmadı.
İlk 10 Gün Port Vb Sorunu Vb Var Dediler Bağlanmadı
Sonraki Süreçte Başvuru yaptıklarını bilinmeyen sebebler nedeni ile hata aldıklarını onu beklediklerini söyleyerek 10 günde öyle beklettiler Kendileri bizzat beni arayip sorunları çözdüklerini hiç bir engel kalmadıgını söyleyip yeniden başvuru yaptılar 48 geçmeden yine hata aldıklarını soylediler bu sefer telefon adres güncellemesi gerekıyormus.Madem öyle telefonu nasil sorunsuz taşıdılar.2 Yıldır X Firmada Nasil İnternet Kullandım Oda Ayrı Bir Soru

NOT:Bu Süre içinde günde 3-5 müsteri temsilcisi ve yetkılı ile görüştüm.Yetkılıye bağlanmak için EN AZ 30 Dk Beklemek gerekıyor.
Yani birileri çıkıp yogunluk vb dicek yetkılı ile tesekür için konusmaz kimse demekki bir çok sikayet var bu kadar uzun sürüyor