evet otomasyon çok boktan. geliştiren ekip message queue işlemlerinde (işlem sırası) ne yapmışsa sistem çok acayip çalışıyor.
bazen kredi kartı 3d ekranına gelmeden çekiyor, bazen sunucuyu alıyorsunuz ama sisteme düşürmüyor vs vs. sorunun en büyük yeri belirttiğim işlem sırası kodlamasında büyük olasılık.
ama adamların binlerce sunucusu var. yapı değiştirmeleri zor olacaktır. insana ya sabır çektiriyor.