şu forumda o kadar olaya rağmen hala ovh ile çalışanları gördükçe hayret ediyorum. Bir de bireysel de çalışmıyorsunuz, ovh den aldığınız sunucularla host reseller vs. satıyorsunuz. Bu kadar şeye rağmen sunucularınız kapandığında da "Yedek alma sorumluluğu müşteriye aittir" diye kestirip atarsınız muhtemelen.
Neyse bi kaç ay sonra "OVH sunucularımızı kapattı" diye konu açarsanız şaşırmayın
Yana tutuşa OVH istemiyoruz, müşterilerimiz özellikle istedikleri için mecburen hizmet veriyoruz. Müşteriler de limitsiz hattını kullanmak, TR'deki limitlere takılmamak, ücretsiz donanımsal koruması ve fiyat için tercih ediyor. Sunucular mükemmel, donanımlar tam uyumlu, diskler özellikle yıllarca dayanabilecek şekilde seçiliyor, buraya kadar sorun yok. Sorun yazdıkları otomasyon sisteminin berbat ötesi olması ve destek sürelerinin personel azlığı sebebiyle aşırı yavaşlığı. diğer türlü sunucu, hat ve özellik ve fiyat olarak diğer veri merkezlerine taş çıkarıyor. Yedek konusunda müşterilerimizi hem sunucu siparişlerini teslim ederken hem de tehlike gördüğümüz anlarda özellikle uyarıyoruz. Elinizde yedek olsun, yedek hayat kurtarır, yurt dışı ile çalışıyorsunuz, ileride büyük sorun yaşamayın diyoruz. Hatta kendimiz farklı lokasyonlara alabileceğimiz kadar yedekleri çekiyoruz.