Bizim insanımızda nedense genelleme hastalığı var!

Suçlamakta üstüne yok.

Klişeleşmiş bir söz var. Tam hatırlayamadım. " Kötü insanda para varsa insan neden paradan soğumuyor?" Herşeyden soğuyan insan neden paradan soğumaz ?