şu forumda o kadar olaya rağmen hala ovh ile çalışanları gördükçe hayret ediyorum. Bir de bireysel de çalışmıyorsunuz, ovh den aldığınız sunucularla host reseller vs. satıyorsunuz. Bu kadar şeye rağmen sunucularınız kapandığında da "Yedek alma sorumluluğu müşteriye aittir" diye kestirip atarsınız muhtemelen.
Neyse bi kaç ay sonra "OVH sunucularımızı kapattı" diye konu açarsanız şaşırmayın