VALUETHOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar birisi türkiye birisi fransa olmak üzere elimde 2 sunuca var.
2 sunucu birbirine bağımsız olarak senkronize etsin istiyorum yani siteyi 2 sunucuya bağladığımda 1. sunucu düşse 2. sunucu ile devam etsin istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?
Merhabalar;

Sanırım yük dengeliyici kullanmak istiyorsunuz.
WEB sitenizin DNS yönlendirmesini Her iki sunucudada aynı dosyalar olmak şartıyla.

Birincil nameserver = 1. Sunucu
ikincil name server = 2. Sunucu

Olarak ayarlıya bilirsiniz.

Böylece 1. nameserver yanıt vermediğinde 2.nameserver devreye girecektir.

Round-robin DNS konusunu biraz araştıra bilirsiniz.
Yapılması gayet kolay.

Kolay gelsin