Hocam dedim ya alabalık nazlıdır. ilgi ister emek ister yazık etme o da bir can. Buzdolabı yerine toprağı kazın beton dökemezseniz branda ile çözüm üretebilirsiniz ama alabalık yapmayın KOİ japon balığı besleyin hem görsellik güzel olur. Alabalık suyu çok temiz ister karanlığı da sever ayrıca buzdolabı hiç olmaz.
Heyecanınızı engellemek istemem ama yapmayın derim ben.
Merhabalar, bir çok araştırmadan sonra alabalık değil de, Fırat Turnası şeklide fikrimi değiştirdim. Gölde yaşıyorlar URfa bozova ilçesinde ondan ki alabalığa göre daha çok şamsımız olur diye düşünüyorum.