Arkadaşlar çalıştığım yer 2k +ekstralarla beraber 3 kyı buluyor aldığım maaşı asgari üzerinden bankaya yatırıyorlar.Ama net maaşım 2 k Sigorta primlerinide asgariden gösteriyorlar,170 üzerinden şikayet edicektim.Yalnız Sözleşme imzalamıştım asgari maaş alıyorum yazıyomuş bakmamıştım.Dava falan açmanız lazım gibi bişeyler denildi.Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.