Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben de artık kapora almadan yapmıyorum. ama merak ettiğim, ticari bir kimliği olmadan, birinden şikayetçi olan var mı? var sa nelerle karşılaştı? onu merak ediyorum aslında.
sonuçta evden çalışan ve vergi kaydı olmayan birçok freelancer var burda ve bir çoğu da öğrenci henüz.