Merhaba arkadaşlar,

bu site üzerinden, bir çok kişi freelancer olarak grafik ve web tasarımı hizmeti veriyoruz. eminim bir çoğununuz bu duruma sık sık düşüyordur..

konuyu uzatmadan sadede geliyorum: freelancer olarak yaptığnız işlerin ücretini tahsil edemediğiniz durumda ve ücretini ödemeden tasarımlarınız kullanıldığı durumlarda, yasal yollardan hakkınızı nasıl arıyorsunuz? yani herhangi bir tüzel kişiliğiniz yokken, yasal yollara başavurabiliyor musunuz? başvurduğunuzda nasıl karşılanıyor. Yane hakkınızı ararken haksız duruma mı düşüyorsunuz yoksa lehinize mi sonuçlanıyor girişiminiz?

şimdiden teşekkürler.