Merhabalar,
E-devlet üzerinden vergi borçlarına girdiğimde
17/11/2016 tarihinden
GELİR GEÇİCİ VERGİ,
DAMGA VERGİSİ,
5035 SAYILI KANUNA GÖRE DAMGA VERGİSİ olmak üzere 3 tane
takipli vergi borcum görünüyor.
Muhasebecimize sorduğumda 29 yaş altı gelir vergisinden muafiyeti var, o borcu önemsemeyeceğiz dedi. Mart ayında silinecek, Mart ayında yazacağız dedi yazısını. Daha öncesinden bu takipli görünmüyordu, şimdi takipli görünüyor.
Şimdi sormak istediğim gerçekten önemsemem mi gerekiyor? Takipli yazması düşündürdü çok fazla.
Takipli gözükmesinin sebebi yaşlık bir problem değil, devlet verdiği süre sonunda ekstra sanırım 3 gün süre tanıyor. Bu süre sonunda vergi borcu sistem tarafından otomatik olarak takibe alınıyor. Kontrolünün sağlanması için.