selamlar daha önce başka bi konuda çalıştığım şirketin evrakta sahtecilik gibi usulsüz kanun dışı uygulamalarından ötürü çıkışımızın sonra yeniden girişimizin yapıldığını sigortanın ve maaşın asgariden yatmaya başlayacağını yazmıştım tamamen irademiz ve bilgimiz dışında ne imza var ne de ağzımızdan çıkmış herhangi bir söz sadece bu da değil bunun gibi insanı hayretler içerisinde bırakacak bir kaç usulsüzlük daha. (o konu silindi) çıkışımı vermek istiyorum ama işsizlik maaşı çalıştığı kurumu iflas etmiş ya da sözleşmesi fesh edilmiş kişilerin yararlanabildiği bi durum fakat bende durum biraz farklı haberimiz olmadan çıkışımız yapılmış (çıkış üzerinden 2 ay geçti) bu durumda çıkışımı kendim versem dahi işsizlik maaşı alma şansım nedir ?