Daha önce YK' de başıma geldi. Elemana para gönderdim, ATM' den çekmeyi unutmuş. Süresi doluncada para bana iade oldu. Sonra eleman aradı durumu anlattı, işlerden parayı çekmeyi unutmuş. Bende tekrar mobil ödemesini gönderdim. PTT' de süre ne kadardır bilemiyorum.