Merhaba arkadaşlar. Buradan biriyle alışveriş ettik, daha doğrusu ebook tarzında birşey.. Perşembe günü akşam saatlerinde, bende kendisine mobil havale gerçekleştirdim. Fakat öncesinden söylememe rağmen o dediğim yöntem ebookta çıktı ve anlaşamadık. Kendiside iptal edin ödemeyi dedi. Bende kendisine eğer parayı çekmezseniz atm den para bana geri döner dedim. Karşı tarafta onayladı. Bugün pazartesi ve hala bana geri gelen param olmadı. Bunun süreç kısmı varmıdır hesaba yatması konusunda? Müşteri hizmetlerini aradım şubeye gidilmesi gerekiyor dedi. Bende rahatsızım bu aralar ve şubede çok uzak gidemiyorum şuan.
Sormak istediğim mobil havale 24 saat içerisinde parayı çekmediği sürece bana geri gelmesi gerekmiyormuydu ?
Teşekkürler.