SGK çalışan kişi aynı zamanda Bağ-Kurla da olabiliyor. Emeklilik çarpanları farklı daha kârlı olunur. Bireysel Emeklik farklı bir mevzu. Bir nevi fon aldığınızı düşünün. Emeklilik hesabınızda biriken para fonda duruyor devamlı. Örneğin kendi bireysel emeklik hesabımda 15 temmuz öncesi fonu devlet tahliline yatırdım yüzde 5 kaybettim 15 temmuzdan dolayı. Yani takipte olacan o mevzuda.
Artı bireysel emekliliği ömür billah maaş vermiyor, süre bitince ya toplu para ya da ihtiyaca ayllık para -o da bitine kadar-. B.Emekliliğe uzun vadeli düşünüyorsanız girin, kendi adıma çocuklarım için girdim zamanında.