Şunu yapabilirsiniz. Eğer emekli olmuş Anne Babanız varsa ödemeleri onların adı üzerinden yapın. Böylece emeklilik yaşı geçmiş olur. Kesintisiz parayı alırsınız.

Kesin bilgi değil, yaymayalım. :-P