Bes üzerinden emekli olacaksanız mantıklı bir yatırımdır.
Şuraya biraz para yatırayım da 2-3 sene sonra %25 fazlasını alır çıkarım hayaliyle sisteme girmeyin.
Adı üzerinde bu bir emeklilik sistemi.
Kısa dönem için yatırım düşünüyorsanız altın,döviz,hisse senedine yönelin.