Hocam silinen günler mi oluyor ?
Yoksa borçlar mı ?
Borçlar silinir, doğal olarak günlerde silinir. Eğer yatırırsanız prim olarak geçer. Bağ-kur vergi borcu gibi değil. Siliniyor. Benimde 2 sene bağ-kur vardı. Yatırmadım, sildiler. Ama yatırsam 700 gün primim olurdu. Yeni yasada 60-65 yaşında emekli olacağım için yatırmadım. Gün nasıl olsa dolar, yaşı bekleyeceğiz