Bağ-kur borçlarını yatırmazsanız belli bir süre sonra siliniyordu. Ben böyle biliyorum. Ama priminden faydalanmak isterseniz dondurun. Benim tavsiyem bağ-kurla uğraşmayın. Bir yerden kendinizi çalışıyor gösterin ve sigorta parasını yatırın. Bağ-kurdan daha ucuza gelir ve daha avantajlıdır.