Scriptiniz ile ilgileniyorum. V2 nin demosunu gönderme şansınız var mı? Eğer mümkün ise admin bilgilerini de pm atar mısınız?
Merhaba geç dönüşten dolayı kusura bakmayın V2 daha bitmediği için demo olarak gösteremiyoruz şu anda v1 ile ilgileniyor iseniz gönderebilirim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:18:42 -->-> Daha önceki mesaj 13:15:58 --
Kampanyamız başlamış fiyat güncellenmiştir detaylı bilgi için
https://www.r10.net/script-satisi/155...il-uyumlu.html okuyunuz.