alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kölelik sisteminin neden bu kadar zor kaldırıldığını bir nebze daha anlamış oldum. Senete kafasına göre rakam yazamaz sözleşmeyle uyuşması lazım. Kısaca sözleşmenin geçerliliği önemli. Sonuçta siz şirket aleyhine bir şey yapmıyorsanız şirket sizi zorla çalıştırma hakkına sahip olacak değil ya ayrıldığınız için tazminat alabileceklerini zannetmiyorum.
Üstad sizce boş senete imza atan bir şahıs dört sayfalık bir sözleşmeyi satır satır okumuş olabilir mi ? Türkiye de ki en büyük yalan sözleşmeyi "okudum ve anladım" diyerek altına imza atmaktır.Boş senete imza attıran birisi bir avukata da sözleşmeyi yazdırmayı ihmal etmemiştir.