Kölelik sisteminin neden bu kadar zor kaldırıldığını bir nebze daha anlamış oldum. Senete kafasına göre rakam yazamaz sözleşmeyle uyuşması lazım. Kısaca sözleşmenin geçerliliği önemli. Sonuçta siz şirket aleyhine bir şey yapmıyorsanız şirket sizi zorla çalıştırma hakkına sahip olacak değil ya ayrıldığınız için tazminat alabileceklerini zannetmiyorum.