Finans bilişim ar ge bölümü gibi birimlerde çalışan sıradan işçilere değil ama üst düzey şirket yöneticileri ile gizlilik antlaşması yapıldığını ve bu anlaşmanın ihlalinin maddi yaptırımları olduğuna şahit oldum.İlk kez sıradan bir askeri ücretli işçiye açık senet imzalattığını sizden duyuyorum.Hukuki olarak her senet sorun teşkil eder.