Hocam hatam yok ise diğer operatörlerde de bu oluyor artık nasıl bir mantık yürütüyorlarsa

Bimcell(Avea) kullanırken bu tür bir durum başıma gelmişti yazları memlekete gittiğimde internet paketlerini su gibi içiyorum tabiri caizse, kısa sürelerde sürekli paketleri bitirdiğimden dolayı bana fazla problem çıkarmamıştı(ayda 5-6 paket bitiyordum 2 gb lık

) ama sizin durumunuza yüksek mblı olarak hiç düşmedim, aynısı olsa bende isyan bayrağını açardım.
19 Mayıs`ta hattımı Turkcell`e taşıdım 60 mb internet 60 dk ve 60 sms hediye geldi ardından hemen tarife paketim hattıma tanımlandı hediyeleri değilde tarifemi harcattırdı. Bu gece paketim yenileniyor o 60 mb, 60 dk , 60 sms hala ellenmemiş halde duruyor

. Evet dediğiniz problem var ama nedense Turkcell`de daha bi gözüme battı bu durum.
Bu problemi yaşamamak içinde şöyle bir olay var benim gördüğüm eğer tarifeniz paket aşımı durumunda avantaja sahipse hiç paket almakla uğraşmıyorsunuz mesela benim tarifemde kotamı aştığımda mb başı ücretlendirme değilde gb başı 10 tl ücretlendirme yaparak işi hallediyor. Ve yine dikkatimi çekti tarifesi uyumlu olmayanlarda paket aşımı mb başı ücretlendirmeye sahip Turkcell de hala herkesi kapsamıyor bu otomatik aşımda gb başı 10 tl sanırım.
Nasıl bir mantıkları var çözmek çok mümkün değil ama Turkcell yine iyidir ya. En azından müşteri temsilcisini aradığımda atar gider yemiyorum. Aradığımda bağlanmakla uğraşmamak anında müşteri temsilcisiyle görüşmek ve kısa sürede çözüm üretilmesi konusunda hala Turkcell`in üstüne yok.
Yazınızda katılmadığım yer yok desem yeridir. Ancak benim pakedim aşınca MB üzerinden ücretlendirildiği için sizin bahsettiğinizi uygulayamıyorum

Paket değişimine gideyim bari, çünkü yetmiyor yani. Her ay ekstradan 20 TL verip ek paket almakla uğraşmam en azından.