Merhaba arkadaşlar,
Son aylarda forumda hemen her yerde Dell R410 görüyoruz. Gayet doğal bir şekilde bu cihazlar satılıyor, kiralanıyor, kirala senin olsun paketleri ile karşımıza çıkıyor. Buraya kadar sorun yok.
Peki bu sunucuyu kullanan arkadaşların yorumları nedir? Daha önce kullanan, sorun yaşayan, fikrini belirtmek isteyenler yazarsa çok sevinirim.
Çok elektrik tükettiği ve artık ufaktan ömrünün sonuna geldiğine dair şeyler duymuşluğum var ancak ben kullanmadım. Gayet tabii ikinci el fiyatlarının uygun olması dikkatimi çekiyor.
Sonuçta her cihazın bazı zayıf noktaları oluyor. Dell R410'un zayıf yönü nedir?
Konuyu genel olarak 6-7-8 yılını doldurmuş sunucuların ömrü ve performansı olarak da düşünüp tartışabiliriz.
Merhabalar;
Yaklaşık 50'ye yakın r410 kullanmaktayız.
Allah'a şükür bir problem ile karşılaşmadık.
Tavsiye eder miyim, Fiyat / Performans ve iş planınıza bağlı olarak gayet kullanılabilir bir cihaz.